loading...

معجزات علمی قران

پوتین 10 مقام ارشد دیگر روسیه را برکنار کرد

saeed بازدید : 243 جمعه 20 اسفند 1395 : 2:09 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه 10 ژنرال وزارت کشور، کمیته بازپرسی دادستانی و سازمان اجرای احکام قضایی را از مقام خود برکنار کرد.

به گزارش ایرنا، حکم پوتین برای برکناری 10 مقام ارشد انتظامی و قضایی این کشور در پورتال اطلاعات رسمی روسیه منتشر شده است.

 

سه نفر از این افراد روسای سازمان های پلیس استان های نیژنی نووگراد، سامارا و ولگاگراد و سه نفر هم روسای سازمان اجرای احکام قضایی در جمهوری داخلی ماردوویا، استان ساراتف و نیز رئیس اداره امور اجتماعی و روانی این سازمان بودند.

 

بازپرس ویژه کمیته بازپرسی دادستانی روسیه، دادستان جمهوری داخلی چوواش و منطقه خودمختار یهودیان (در خاور روسیه) از مقام های دیگر برکنار شده به دستور رئیس جمهوری روسیه هستند.

در پورتال اطلاعات رسمی روسیه اطلاعات بیشتری در باره برکناری این افراد و علت این اقدام منتشر نشده است.

 

محکومیت حبس احمد منتظری تعلیق شد

saeed بازدید : 267 دوشنبه 16 اسفند 1395 : 0:13 نظرات (0)

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احمد منتظری

حکم محکومیت فرزند آیت‌الله منتظری به حالت تعلیق در آمد.

  به گزارش ایلنا، در کانال تلگرامی بیت‌ آیت‌‌الله منتظری آمده است:

 

بسمه تعالی

 

حکم صادره توسط دادگاه ویژه روحانیت نسبت به حجة الاسلام والمسلمین احمد منتظری تعلیق شد. 

 

آقای احمد منتظری ساعت ٩ صبح امروز (٩٥/١٢/١٤) با پایان یافتن مدت مرخصی، بر حسب قرار قبلی به دادسرای ویژه روحانیت قم مراجعه نمود، که به ایشان گفته شد حکم مربوطه به حالت تعلیق درآمده است.

 

سوره ی 55 (الرحمن): آیه ی 37:

 

"آسمان ها روزی دوباره شکاف برمی دارند و مانند گل سرخی باز می شوند!"

 

سوره ی 51 (الذاریات): آیه ی 47:

 

"و ما آسمان ها را با قدرت خود بنا کردیم و همواره آن را وسعت می بخشیم!"

 

سوره ی 21 (الانبیا): آیه ی 104:

 

"در آن روز که آسمان را چون طوماری در هم می پیچیم هماگونه که آفرینش را آغاز کردیم آنرا باز می گردانیم. این وعده ای است که بر ماست و قطعا آنرا انجام می دهیم!"

 

معجزات علمی قرآن در کیهان شناسی(بیگ بنگ – بیگ کرانچ و انبساط دنیا) قران کریم



 

با بیان تئوری بیگ بنگ دانشمندان همواره در صدد گسترش آن بوده اند.

 

مدتی بعد به کمک تحقیقات عده ای از دانشمندان مشخص شد که علاوه بر بیگ بنگ پدیده ای به نام بیگ کرانچ هم باید وجود داشته باشد. و همانطور که دنیا باز شده روزی به همان نقطه ی آغاز جمع می شود. (انا لله و انا الیه راجعون).

 

قرآن این موضوع را در ابتدا به باز شدن یک غنچه ی گل رز تشبیه می کند و بیان می دارد که با قدرت بی انتهای خویش در حال گسترش (انبساط) دنیا است!

 

و روزی همانطور که این دنیا را باز کرد دوباره مانند طوماری آنرا در هم خواهد پیچید. (بیگ کرانچ).

 

 

 

و این سخن حقیقت است!

 

پدید آمدن نور از ماده تاریک (معجزات قران)

saeed بازدید : 790 سه شنبه 01 تیر 1395 : 14:34 نظرات (0)

بعضی از آیات قرآن مفهوم چند پهلو دارند،و می توانند حتی به چند موضوع علمی نیز دلالت بنمایند،مثلا آیه ای که در این نوشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت قبلا در یک پست دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته است که در این موضوع علمی نیز صدق می کند.

دانشمندان همیشه نظریات مختلفی در باره منشا نور داشته اند،و قبلا تصور می شد که فوتون های نور کهکشان توسط ستارگان پرجرم و کوازار ها تولید می شود،اما در تازه ترین اندازه گیری ها نشان داده شده است که نور کیهان به اندازه ای زیاد است که کوازار ها و ستارگان جان داغ نیز توانایی تولید نوری با این مقیاس را ندارند.[*]

در نتیجه مشخص نیست که منشا واقعی نور کیهان کجاست،قرآن یک پاسخ ساده به این جواب داده است و آن آیه مبارکه اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ است.ولی پاسخ علمی نیز به این مساله داده است.

دانشمندان پیشنهاد داده اند که ممکن است،منشا نور کیهان فاسد شدن و نابود شدن ماده تاریک است،که ماهیت آن هنوز کاملا مشخص نیست.ولی همانند انرژی تاریک یک ماده ناشناخته از جنس تاریکی است.[*]

همچنین در سایر تحقیقات علمی نیز مشخص شده است که در اطراف ستارگان از جمله خورشید تجمع ماده تاریک بیشتر از سیار نقاط فضا است.


نماز و میدان مغناطیسی در بدن انسان

saeed بازدید : 320 سه شنبه 11 خرداد 1395 : 19:11 نظرات (0)

هارولدبور از دانشگاه ییل برای اولین بار با انجام یک آزمایش ساده، به وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجود زنده پی برد.او با توجه به یک مولد الکتریکی که در آهنربا در داخل سیم پیچ دوران می کند و جریان تولید میکند، سمندری را در یک ظرف آب نمک قرار داد و ظرف را به دور سمندر چرخاند. الکترودهایی که در این ظرف وجود داشتند و به یک گالوانومتر حساس متصل شده بودند، یک جریان متناوب را نشان می دادند. زمانی که بور این آزمایش را بدون سمندر انجام داد،گالوانومتر هیچ جریانی را نشان نداد.

این بدان معنا بود که در اطراف موجود زنده میدانی وجود دارد که خاصیت مغناطیسی هم دارد. بور این وسیله را بر روی دانشجویان داوطلب خود امتحان کرد و مشاهده نمود که این میدان در بدن انسان هم وجود دارد وکاملا تابع رویدادهای اساسی زیست شناختی بدن است. او این میدان را حیاتی نامید چون هرگاه حیات از بین برود،میدان حیاتی هم از بین میرود. به گونه های که یک سمندر مرده که در دستگاه بود هیچ پتانسیلی به وجود نمی آورد.

تشکیل میدان مغناطیسی بدن

همانگونه که می دانید، در بدن ما میلیونها عصب وجود دارد که کار انتقال پیام در بدن ما بوسیله تحریک الکتریکی این عصبها صورت می گیرد. در اثر شارش بار در اطراف آنها در بدن ما یک میدان تشکیل می شود و میدان بدن ما در اثر فعالیت همزمان میلیونها عصب به وجود می آید.

 


تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 5,416
  • بازدید کلی : 47,929
  • سخن بزرگان


    همه می گویند آرزو بر جوانان گناه نیست و من می گویم بر پیران هم!

    ***
    اگر تنها ابزارتان چکش باشد، همه مسائل برایتان تبدیل به میخ می‌شوند.

    ***