معرفی بهترین دستگاه کپی برای کافی نت

  • saeed
  • 17 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
بهترین دستگاه کپی برای کافی نت

ایمن و ایمن، بدون توجه به اندازه کسب و کار شما دستگاه های فتوکپی اداری می توانند به هارد دیسک یا SSD مجهز شوند که تمامی پرینت ها، اسکن ها و کپی ها را در خود ذخیره می کند. آن را بدون محافظت رها کنید، و داده های حساس شما می توانند هدف حمله مخرب به هارد دیسک شما قرار گیرند.

بسیاری از دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای اداری اکنون طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته را برای محافظت از داده‌های حساس ذخیره‌شده در دستگاه‌های شرکت ارائه می‌کنند، که به‌صورت استاندارد یا اختیاری نصب شده‌اند، از جمله؛ رمزگذاری S/MIME برای جلوگیری از رهگیری در حین ارسال ایمیل.

کنترل اجرای برنامه با استفاده از لیست سفید سفت‌افزار خوددرمانی برای پشتیبان‌گیری از تنظیمات و کمک به بازیابی در صورت حمله. انتشار پرینت امن بدون سرور برای اطمینان از محرمانه بودن. در نهایت، با داشتن تجهیزات تکمیلی اختیاری مانند سوراخ کردن، منگنه کردن، و ساختن کتابچه در نوک انگشتان شما، یک ماشین چند منظوره کارآمد دارید که می تواند همه این کارها را انجام دهد.

نرم افزار مدیریت چاپ چیست؟


برای هر کسب و کاری ضروری است، زیرا می تواند در هزینه های هدر رفت تونر، کاغذ و انرژی صرفه جویی کند.

با افزودن نرم‌افزار مدیریت چاپ، می‌توانید قوانینی را اجرا کنید که فقط چاپ دو طرفه را اعمال می‌کند یا بخش‌های خاصی را به سیاه و سفید محدود می‌کند و برای مثال، چاپ رنگی را برای کاربران خاص فعال می‌کند. برای کمک به افزایش امنیت اسناد، کاربران باید قبل از دسترسی به دستگاه یا بازیابی کارهای چاپی خود احراز هویت کنند.

با انعطاف‌پذیری نرم‌افزار چاپ مدیریت‌شده، می‌توانید نیازهای کپی و چاپ خود را افزایش دهید و خدماتی را که استفاده می‌کنید مطابق با رشد و فعالیت خود تنظیم کنید.

https://tabancopy.com/2022/12/10/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%be%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%86%d8%aa/

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش
ESC را فشار دهید تا بسته شود