دستمزد سالانه 35 میلیون دلاری جاستین جفرسون برای وایکینگ‌ها همه مقیاس‌های دستمزد NFL را خواهد شکست اما امتیاز QB

  • saeed
  • 10 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • سه شنبه 15 خرداد 1403

هر چند سال یک بار، یک معامله غیر کارمزد انجام می شود که به نظر می رسد قرار است بخشی از چشم انداز حقوق NFL را تغییر دهد. قرارداد نداموکنگ سو در سال 2015 با دلفین های میامی، یک تکل دفاعی را در آستانه کسب درآمد خیره کننده 20 میلیون دلاری در هر فصل قرار داد. در سال 2018، کرک کازینز مقیاس کوارتربک را دوباره تصور کرد و 28 میلیون دلار در سال به دست آورد. در سال 2022 این اتفاق بسیار خوب بود: دلفین‌ها تایریک هیل را به اولین 30 میلیون دلاری در تاریخ NFL تبدیل کردند، لس‌آنجلس رامز به آرون دونالد 31.6 میلیون دلار تمدید سالیانه اعطا کرد - و بازیکنان برجسته خط دفاعی را به استراتوسفر بازگرداند - و آرون راجرز. با گرین بی پکرز، رکورد 50 میلیون دلار در هر فصل را شکست. همه این معاملات یا زمین را تکان داد یا از سقف کوبید. روز دوشنبه، جاستین جفرسون، بازیکن مینه سوتا وایکینگز، هر دو را انجام داد، و قراردادی چهار ساله به ارزش 140 میلیون دلار امضا کرد که او را با 35 میلیون دلار در هر فصل، پردرآمدترین بازیکن غیر کوارتربک در NFL می کند.

اشتباه نکنید، این یک دریافت کننده گسترده بود که برای پول کوارتربک امضا می کرد. این قراردادی است که وقتی با قراردادهای اولیه فعلی QB پوشانده می شود، جفرسون را در میانه کار قرار می دهد: دقیقاً پشت سر 37.5 میلیون دلاری آرون راجرز با نیویورک جتس، و درست جلوتر از 33.3 میلیون دلار تازه منعقد شده است. میانگین حقوقی که تیم تامپا بی باکانیرز به بیکر میفیلد می پردازد. همچنین با 35 میلیون دلاری که وایکینگ ها به کرک کازنز در سال 2023 پرداخت کردند، مطابقت دارد. بنابراین در حالی که کوارتربک قبلی مینه‌سوتا ممکن بود به آتلانتا فالکونز رفته باشد، دستمزد او اینطور نبود. حالا وایکینگ‌ها با دستمزد کواربک در فهرست وارد سال 2024 خواهند شد... اما به دریافت کننده شماره 1 تیم پرداخت می‌شود.

این در مینه‌سوتا معنی‌دار است، زیرا وایکینگ‌ها از دستمزد کوارتربک تازه‌کار جی.جی. مک کارتی تمام این کار را انجام دهد - موفق شود در سال 2024 تعادل خود را حفظ کند و در عین حال از 43.4 میلیون دلار هزینه های مرگبار مربوط به خروج کازنز و پایان دفاعی دانیل هانتر نیز برداشت کند. عملاً برای همه افراد دیگر در سراسر لیگ که یک کوارتربک نیستند، معنی‌دارتر است، و قول می‌دهد که قایق‌های هر بازیکن ممتاز دیگری را که در حال مذاکره برای قرارداد هستند بالا ببرد. این شامل بهترین تکل‌های تهاجمی، پایان‌های دفاعی و دفاع از کرنر می‌شود - که به‌طور سنتی به همراه مدافعان چهارگانه، جایگاه‌های «چهار بزرگ» لیگ در مقیاس دستمزد بوده‌اند. خوب، اکنون می‌توانید گیرنده‌های عریض را نیز به آن ماتریس اضافه کنید، با هشت مورد از آنها در حال حاضر دستمزد متوسط ​​سالانه حداقل 25 میلیون دلار در هر فصل و چندین مورد دیگر در راه است. به طور خاص: سینسیناتی بنگالز، جی مار چیس، که احتمالاً قراردادی را که جفرسون به تازگی امضا کرده، تحت الشعاع قرار خواهد داد، و دالاس کابویز، سی دی لمب، که انتظار می‌رود در نهایت قراردادی را امضا کند که نزدیک به قرارداد جفرسون خواهد بود. پس از آن، شما دو نفر دیگر دارید که به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده یا آژانس رایگان 2025 کارشان را انجام می‌دهند، با سانفرانسیسکو 49ers امیدوارند که براندون آیوک را با یک افزونه امضا کنند که با تنظیم مجدد جدول توسط جفرسون، احتمال کمتری به نظر می‌رسد. Tee Higgins از Bengals که تا سال 2024 با یک برچسب فرنچایز بازی می کند و احتمالاً فصل آینده به آژانس آزاد می رود.

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش
ESC را فشار دهید تا بسته شود